BPM Festival Playa Del Carmen

tHEhAted

Section Moderator
Hey Guys,

Anyone going to BPM this year?
Will be my first year going / playing, just wondering if anyone else is making the trip.
To those who have went before, where did you guys stay?
 
I didnt know this is happening. I'm actually going there on the 7th for 12 days. I might go. Not into clubbing that much but I'd still like to see that! Looking at the list of the artists I don't see any that I know or heard haha. I'll be staying in a condo for which I forgot the name

EDIT: spotted brodinski I like!

REEDIT: Wtf them ticket prices. not a die hard fan so nevermind this. I'm renting a Harley sportster and riding around srs
 
Last edited:
^^ a te lire je pensais ca serait des nobodys, mais stie y'a vraiment des gros noms!

ADAM BEYER
CHRIS LIEBING¸
JOHN DIGWEED
JOSH WINK
RICHIE HAWTIN
SASHA
STACEY PULLEN
STEVE LAWLER
TIMO MAAS
 
ah cool, if anyone is there Jan 10, we are doing a party. Lost in a moment (Innervisions).

@ scooter, thx :) hope you are well
 
Might be going to be there for 4 days. My friends rented a penthouse looking just over the BPM party. I was there last summer (Aldea thai)

txt me nigga
 
I went a few years ago, I feel like going again this year, but I'm late and everything is ultra pricey now. I stayed at the Royal last time. It's a 45 sec walk from where the day party is, I think it's called coco beach or something like that.
 
Thread revive!

anyone here going and have their motorcycle license and want to ride? I wanna ride around or go on a guided tour and rent a harley :
http://www.harleyadventures.com/hdadeng.html

Ah-tu déjà été dans ce coin là? C'est pas vraiment un endroit plaisant où rouler. Tout est plat, y'a rien à voir sur le bord de la route, le traffique est juste ortho avec des Pablos dans des boites de truck qui coupent 3 voies, la chaussée est en béton, y'a des "topes" partout des espèce de dos d'ânes mais vraiment partout, genre sur l'autoroute.

J'veux pas gâcher ton plaisir faut juste que tu sache dans quoi tu t'embarques. Anyway tu vas le voir en arrivant là bas. Tu vas faire le trajet entre l'aéroport de Cancun et Playa del Carmen, ça va te donner une bonne idée de la platitude de la route lol.
 
Ah-tu déjà été dans ce coin là? C'est pas vraiment un endroit plaisant où rouler. Tout est plat, y'a rien à voir sur le bord de la route, le traffique est juste ortho avec des Pablos dans des boites de truck qui coupent 3 voies, la chaussée est en béton, y'a des "topes" partout des espèce de dos d'ânes mais vraiment partout, genre sur l'autoroute.

J'veux pas gâcher ton plaisir faut juste que tu sache dans quoi tu t'embarques. Anyway tu vas le voir en arrivant là bas. Tu vas faire le trajet entre l'aéroport de Cancun et Playa del Carmen, ça va te donner une bonne idée de la platitude de la route lol.

X 2... ils ont des dos d'anes en PLEIN mileu des autoroutes. Fait tres attention surtout le soir.
 
X 2... ils ont des dos d'anes en PLEIN mileu des autoroutes. Fait tres attention surtout le soir.

wat

C'est ca je me suis dit aussi que j'allais attendre d'etre la avant de reserver et je vais voir. Je pensait en louer une pour une journee pour aller visiter les ruines tulum au lieu d'etre dans un autobus plein de touristes.

Merci pour les infos
 
wat

C'est ca je me suis dit aussi que j'allais attendre d'etre la avant de reserver et je vais voir. Je pensait en louer une pour une journee pour aller visiter les ruines tulum au lieu d'etre dans un autobus plein de touristes.

Merci pour les infos

J'ai loue une dodge hyundai altitude la derniere foi... major mind fuck
 
5any5yju.jpg


9yseta8a.jpg


Just got there today. Its beautiful here. A little on the cold side only 22c today :D

sent from iFruit
 
Back
Top