Deadmau5 @ Metropolis

show is gonna suck compared to his last one ... i remember when he dropped faxing berlin, Jaded ... left the stage ... rickrolled the crowd... and blasted Strobe ... what an experience ... .now its going to be

"WHAAAAPPP DUUUUHHHHH DUHHH DUHHH WHAAPPPP, WOMMMPPPP WOMMMPPPP WOMPPP "

fucking dubstep.
 
I'm going on the 30th...can't wait.

Hopefully he'll play his classics instead of the new dubstep B.S. !
 
ca fait plus d'un mois que les billets sont en vente sur admission... 29-30 et 1er
 
ca fait plus d'un mois que les billets sont en vente sur admission... 29-30 et 1er

non t'es pas sérieux?

quelqu'un a ramené le thread des morts, regarde la date je l'ai ouvert le 13 mai quand personne était au courant qu'il y avait un show :D
 
shit jsuis en retard j'viens de remarquer la dates du thread hahaha shit was good yesterday!!!
 
anybody want to sell tickets to the friday/saturday show? when i wanted to buy there was only thursday left. and i've never seen a scalper at a dubstep/electronic show
 
Meh, pour 100$ t'a un billet pour le black and blue le 9 octobre avec le line up le plus sick qu'il y a jamais eu au Québec. Ever.

Pis pour ceux qui sont homophobes, y'a pas mal moins de gay qu'avant.

Pis c'est au stade olympique. Recette gagnant.

Pas de hipsters. Pas de dubshit. Des filles à moitié nues et parfois tout simplement nue.
 
I'm going on the 30th...can't wait.

Hopefully he'll play his classics instead of the new dubstep B.S. !

why youre going there if you want him to play old songs... people like you make me sick! if you don't like what he's doing now just don't fucken buy tickets for his new show and stop complaining !! He's gonna play his dubstep for sure but he got like what 2-3 song of dubstep that's it rest is pure electro-house
 
why youre going there if you want him to play old songs... people like you make me sick! if you don't like what he's doing now just don't fucken buy tickets for his new show and stop complaining !! He's gonna play his dubstep for sure but he got like what 2-3 song of dubstep that's it rest is pure electro-house

o look someone who talked to him before the show.
 
I got a peek of his show by looking up his tour's track list on the googolz. Not too much dubstep to be honest.
 
Meh, pour 100$ t'a un billet pour le black and blue le 9 octobre avec le line up le plus sick qu'il y a jamais eu au Québec. Ever.

Pis pour ceux qui sont homophobes, y'a pas mal moins de gay qu'avant.

Pis c'est au stade olympique. Recette gagnant.

Pas de hipsters. Pas de dubshit. Des filles à moitié nues et parfois tout simplement nue.

sérieux moi le gros house et trance ces pas mon truc , j'ai des amis que oui , si l'organisation et la soiré continue de faire ce que sa fait depuis les derniere année sa va etre a chier , parait que ces de pire en pire a chaque année...

Sinon who care si i passe 2-3 chanson de dubstep .. Open your fucking mind ... Raise your weapons est sick pis est telement bien monté comme chanson.


Anyway respect to deadmau5
 
he's not gonna play old songs... the only dubstep song is like the end of rais your weapon or sofi needs a ladder... for sure he will play the most popular from the previous album and almost all the songs from the present one
 
Back
Top