how can a car rattle that much!!!??!

Status
Not open for further replies.
Meh, don't obsess over every rattle you hear because you'll never stop fixing things. Unless it's ridiculous or unbearable, just ignore it. That's my pov.
 
Des solid motor mount ca peut aussi réduire tes rattle je crois.

J'espere que t'es sarcastique...

Pour rouler avec des supports a moteur remplis d'urethane depuis environ 80 000km, je peux t'assurer que si y'a une chose que ca fait pas, c'est de diminuer les vibrations!
 
i have a 04 accord coupe and i hear lots of rattles...but it's mostly on really cold days and like mentioned above..the roads don't help
oh and the sound i hear is like squeak! squeak!
 
[mrquote userid="11105" username="Broody" forum="4" thread="684367" message="7159570" ] Des solid motor mount ca peut aussi réduire tes rattle je crois.

J'espere que t'es sarcastique...

Pour rouler avec des supports a moteur remplis d'urethane depuis environ 80 000km, je peux t'assurer que si y'a une chose que ca fait pas, c'est de diminuer les vibrations![/mrquote]

No shit.
Mais sinon c'est tu si pire que ca, ca décalisse tu le char? Je pense en installer ce printemps.
 
The fact that it's leather doesn't seem to help, my accord squeaks in the winter all over, but no sound at all in the summer
 
pourtant jai un volks pis jai zero rattle..

mexico-builded jetta > acura tl '05

actually, the worst rattle experience i had was all from vw mk4 golfs.
it feels like a piece of junk whenever i drive.

integras had lot of little annoying rattles too.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top