Article: LE THREAD ti-Coune (photo AND -OG- INCLUDED)

it's not a real sir. and what's the problem if the bumpers are not painted ? maybe he just bought them and didn't have time to paint them lately... it's like on my civic, i spent 600 bucks on suspension before changing my rear bumper that i have laying in my garage, i just don't have the time to do it...

Not a real SIR indeed... the manual windows and lack of a sunroof give it away.

And I agree... car isnt in bad shape... just needs love... like mine... rails to hold my sideskirts are exposed cause the skirts are at the body shop getting re-sprayed.... don't ask why :(
 
Not a real SIR indeed... the manual windows and lack of a sunroof give it away.

And I agree... car isnt in bad shape... just needs love... like mine... rails to hold my sideskirts are exposed cause the skirts are at the body shop getting re-sprayed.... don't ask why :(

why ?
 
Y
4ac6a4c6-5751-bee7.jpg


Spotted on the 132 this morning...


---
- Sent from my Motorola Advisor II pager using Tapatalk
 
Rims are Meh, front/rear bumper and lip is non-painted, I don't believe it's a real SIR, despite the sticker on the trunk...and if he could afford to get the seats why didn't he just paint bumper first? not a big fan of half-ass work is all. But I agree it COULD be nice IF it was done proper.

The wheels are Oem... what's ti-coune about having Oem wheels??

Yavait p-e des bumper a la F& aussi en meme temps que les banc

Je vois pas de problème à avoir des bancs oem d'integra type-r dans un civic?
 
Un vieux latinos de 40 ans spotté a mtl...

y'a prix du maskin tape a peinture pour faire une belle stripe de course ainsique le no 35 sur son altima...

 
Un vieux latinos de 40 ans spotté a mtl...

y'a prix du maskin tape a peinture pour faire une belle stripe de course ainsique le no 35 sur son altima...


Jcé pas lekel est plus ti-coune, celui qui fait des stripe en tape ou celui qui copie le lien direct du fichier dans son ordi :p
 
ouais ben les filles.. j'm'esseyai... sa me tente pas d'utiliser un site web pour déposer les photos... c dla marde un forum qui te force a utiliser un autre site web pour poster des photos !!!

Mais merci de confirmer que je me suis inscrit ici pour la bonne raison, sa fait des mois que je rit en lisant les raisin ici qui post des conneries ! vous prouvez mon point !

J'ai toute la nuit pour niaiser ! c'est parti... si mon ordi peut tenir le coup pcq sa bug en criss..
 
bonne chance la vie, c'est pas drole d'etre handicapé, c'est le char de tes parents la photo ou le tien?
 
Back
Top