NEW MR? Like? Dislike?

better than the last version.

it's vbulletin4, which is the most powerful forum available...

the look is too large for now, but that can be fixed (there is too much space between the user text)
 
cest rendu je ne peux meme plus voir mes discussions ouvertes meme en cliquant sur le lien dans le profil ca ecris qu'il n'y a rien..au contraire jai plusieurs choses a vendre sans pouvoir les voirs...tabarnak...
 
cest rendu je ne peux meme plus voir mes discussions ouvertes meme en cliquant sur le lien dans le profil ca ecris qu'il n'y a rien..au contraire jai plusieurs choses a vendre sans pouvoir les voirs...tabarnak...

Cliquez "settings" en haut a droite. Vos abbonnements sont la.
 
I just tried a search in the Advanced Search. In the username section, searched for my username (to see posts I've posted in), said no such results.
 
I just tried a search in the Advanced Search. In the username section, searched for my username (to see posts I've posted in), said no such results.

I believe the seach index will need to be rebuilt. I will do this tomorrow morning early because it's likely to slow the site down.
 
It's great. Much faster than last one. but i know its the tradition to complain about every update on this website
 
Je sais pas pourquoi, mais on dirait que la grosseur des textes est beaucoup plus petite qu'avant. A moins que je sois juste fou
 
Back
Top