Subaru Of The Day

4956019809_1160b3b1d5_b.jpg
 
hot for real...*tu*
COBB Tuning Widebody STi: "Project Street Mod"



Suspension:

-COBB tubular sway bars w/Heavy Duty Rear mounts

-COBB Rear Swaybar endlinks

-COBB/Koni short body double adjustable struts

-Tein Camber plates

-Eibach ERS Springs

-STI Hardened suspension bushings

-Hotchkis adjustable rear lateral links

-Cusco f&r upper strut tower bars

-Kodiak racing wheels 17x11



Brakes:

-COBB 332mm Big brake kit

-COBB Stainless lines

-STi/Brembo rear brakes

-Silkolene Pro2000 Fluid

-Hawk HT-10 Brake pads



Transmission:

-STi 6-sp w/DCCD

-Silkolene Silktran synthetic fluid

-SPT Short Throw Shifter

-COBB Shifter Bushings



Interior:

Sparco D-ring steering wheel w/Quick Disconnect

Sparco Pro2000 Seats

Sparco/Sabelt "Pro" light 5-pt Racing Harness



Engine:

-COBB/STi 2.5L engine

-COBB reverse intake manifold

-COBB Exhaust system

-COBB Lightweight power pulley

-Garrett GT turbo

-Silkolene Pro S synthetic racing oil



Exterior:

-Custom fabricated widebody kit

-Modern Armor Paint Protection film

-Hot-Subaru Smoke Taillight covers

-Hot-Subaru GT Yellow Headlight covers



CobbTuning1.jpg




CobbTuning2.jpg




CobbTuning3.jpg




CobbTuning4.jpg




CobbTuning5.jpg




CobbTuning6.jpg




CobbTuning7.jpg




CobbTuning8.jpg




:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow::bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

**FEAR THIS CAR ON ANY TRACK OR AT ANY REDLIGHT**
 
Ça nous a prit 2 jour a faire, on voulait faire l'intake jaune comme le cover d'alternateur, mais ca sera pour un autre fois =/
 
pourquoi un fmic?

pour le 15hp de plus une fois tuné. (selon le fabricant) stun kit Turbo XS qu'on a du modifier legerement pour etre capable de remetre le bumper avant, le piping qui se plug sur l'ic était trop large de chaque coté et empechait le bumper de clipper.

Coté modif ya le fmic, injecteur 850cc, une walbro, cai SPT, turbo superzilla49, 3" turbo back, cobb accessport
donc le fmic est pas vraiment superflue. A date, l'air qui entre est beaucoup plus froide qu'avec le tmic, et yé en attente de son tuner pour avoir une nouvelle map qui va fitté avec.

Voila de quoi est la l'air avec la lip et le front mount noir :p

IMAG0052.jpg
 
Back
Top