Ur gf/wife mensuration,weight

Status
Not open for further replies.
36c, 5 feet , 100 lbs after one kid ;)


14097_10150174162385128_696215127_12226995_7207984_n.jpg


I've contributed, now your turn.

Holy shit dude !! I know for a FACT one of my friend fucked your wife !!
 
lol sure buddy :) ask ur buddy whats her name and her age ;)

lol ... was joking ... she's cute !

But ... like you must have learned ... Not a good idea to post pics of someone else than you on the net.



I love this thread ... may it never end !!
 
lol ... was joking ... she's cute !

But ... like you must have learned ... Not a good idea to post pics of someone else than you on the net.



I love this thread ... may it never end !!

you pissed off my wife that`s for sure lol, she`s not the québécois type she says :p
 
^dommage ... c'étais tellement le fun à lire !

Oh les modérateurs .... Ont va pas se le cacher, si je veux mettre un cat-back sur mon char ... pas ici que je vais venir m'informer !
Vous comprenez pas que la popularité de votre site de tuning à marde ne tiens qu'aux TROLLS !!! Je viens niaiser ici UNIQUEMENT pour ça !

TROLL = POPULARITÉ = PUB = REVENUES

BRING BACK GUMBALLER !!!
 
^dommage ... c'étais tellement le fun à lire !

Oh les modérateurs .... Ont va pas se le cacher, si je veux mettre un cat-back sur mon char ... pas ici que je vais venir m'informer !
Vous comprenez pas que la popularité de votre site de tuning à marde ne tiens qu'aux TROLLS !!! Je viens niaiser ici UNIQUEMENT pour ça !

TROLL = POPULARITÉ = PUB = REVENUES

BRING BACK GUMBALLER !!!

Ya but he should be aloud to post only in the Off Topic threads. That could be a good idea. Haha
 
^^^^ Je comprend ton point... Les québécoises sont hot et les occasions de baiser sont élevé VS les grenades d'autre nationalité...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top