Wal-Mart Price Error , Seiki LCD 40" $298

296955_10150754231390128_696215127_20291274_2482944_n.jpg
 
Back from WM.

Called St-Jerome before, told me they had 5 in stock. When I got there, the girl couldn't find any. Bummer. She explained that there's a 24h delay in the inventory system.

Headed to Lachute and got one of the last 2.
 
Est ce que c normal quand Je branch cette foutu tele sur mon ps3 tout est Bo au debut après Quakers minute tout embrouille pis la tele s eteint et Elle veux plus rallumer ??? Wtf Je viens me faire crosser ou koi en plus Elle veux plus se rallumer jusqua temps qu Elle decide de se rallumer tout seule ! Ca vous arriver ce problem ?
 
Est ce que c normal quand Je branch cette foutu tele sur mon ps3 tout est Bo au debut après Quakers minute tout embrouille pis la tele s eteint et Elle veux plus rallumer ??? Wtf Je viens me faire crosser ou koi en plus Elle veux plus se rallumer jusqua temps qu Elle decide de se rallumer tout seule ! Ca vous arriver ce problem ?
T tu black?
 
i bought it yesterday had a burnt pixel fucking pissed off not even gonna exchange it just gonna return it dont trust the product even the employee said lots of people returned theres with the same problem
 
i bought it yesterday had a burnt pixel fucking pissed off not even gonna exchange it just gonna return it dont trust the product even the employee said lots of people returned theres with the same problem


HOLY SHIT 1 BURNT PIXEL?

that tv sucks. :trollface
 
^^ Wow, 0 on two tvs, nice!

I can't see my burned pixel unless the screen is pitch black anyways, so... It's definitely a keeper!
 
Est ce que c normal quand Je branch cette foutu tele sur mon ps3 tout est Bo au debut après Quakers minute tout embrouille pis la tele s eteint et Elle veux plus rallumer ??? Wtf Je viens me faire crosser ou koi en plus Elle veux plus se rallumer jusqua temps qu Elle decide de se rallumer tout seule ! Ca vous arriver ce problem ?

Quakers minute?
Qu'est tu veut dire?

Tu doit etre assis sur la télécommande LOL :laugh:


Au pire:
vas l'échanger amene ta facture, ils vont te l'échanger pour un autre

superbe cette tv je le confirme, excellent deal pour une 1080p!
 
Back
Top