The 2008-2009 Montreal Canadiens Thread

Status
Not open for further replies.
J'suis en attente... mais esti j'attendrai pas 4 heures comme au début de la saison. Si dans 15 mins y se passe rien j'laisse ma place ... tant pis, y fait trop beau!
 
J'suis en attente... mais esti j'attendrai pas 4 heures comme au début de la saison. Si dans 15 mins y se passe rien j'laisse ma place ... tant pis, y fait trop beau!

It won't take long for them to sell-out; we're only talking about 3 games while the regular season had 41.
 
I don't think the tickets actually went on sale yet because it would say something like 2-5, 5-15, or 15+ minutes remaining if they did.

And I also logged in at 9:30
 
sti d'attente ! a 9:29 il etait marquer une minute d'attente maximum. et je suis rentrer dans la salle d'attente en dedans de ca ! Mais la ca va faire une heure j'attend dans l'esti de salle !

C'est ou ca va etre marquer les billets qui sont vendu ?
 
D'la marde. Ça fait trois fois que le pop-up apparaît pour dire d'entrer dans la salle d'attente... ridicule !

Good luck guys! J'débarque.
 
D'la marde. Ça fait trois fois que le pop-up apparaît pour dire d'entrer dans la salle d'attente... ridicule !

Good luck guys! J'débarque.

That's why I'm using Internet Explorer and Mozilla. It usually crashes for one browser

And if you get into the waiting room at 9:30 or 9:59 it doesn't mean you have better odds at getting the tickets. It's all random until sales begin
 
They assign u a spot using i.p address i'm guessing.
Now.. since they're affiliated with Bell.. u think a videotron i.p address is gonna score tickets?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top